Sabun Champaca

main

MACAM TAK LOGIK DEK AKAL !!!

Dah beribu-ribu orang mula merasai kehebatan Sabun Champaca Rose (SCR) ni.

OoOhh Bukan setakat tu je...

  • Fabrik
  • Besi aluminium
  • PVC
  • Tile

In sya Allah, boleh dikatakan semua jenislah boleh dibersihkan 😱πŸ’₯

SABUN JADI BAJA

Hopper The Rabbit

🧼 Sabun nie diperbuat daripada ramuan semula jadi πŸƒπŸ‚,

So air bilasan/air bekas rendaman tu... korang jangan buang gituh je tau ‼️

Korang boleh guna utk siram dekat pokok tanaman sebagai baja 🌱

Cam ginie barulah ECO-FRIENDLY

Apa yang saya nak simpulkan, sabun nie bukan setakat dah memudahkan kerja seharian saya tapi,

Fuuh! sekali harung dah dapat MENJIMATKAN WANG saya jugak.


😍 OMG I LIKE IT SO MUCH!!! πŸ’˜


Yelah, mana taknye... Satu sabun boleh buat macam2.

Bak kata omputih "MULTIPURPOSE" Haa gituhhπŸ˜‰πŸ˜‰

Agak tidak keterlaluan jika saya katakan satu sabun boleh guna untuk semua "multipurpose"

Hanya yang pernah menggunakan sabun champaca rose sahaja yang tahu bagaimana kesannya..so anda yang belum cuba lagi tu tunggu apa lagi, jom dapatkan satu.

Sabun ChampacaRose nie ada 2 pilihan Wangian dan saiz:

  • Saiz:

    • 850g RM 17
    • 1.5kg RM 27
  • Wangian:

    • 🌸 Champaca
    • 🌹 Rose

Kalau nak cepat, korang just order dekat sini πŸƒπŸ»β€β™€οΈπŸ’¨:

  •  promo sabun
  •  promo sabun champaca dan champaca rose
  •  promo sabun2
  •  promo sabun3
  •  promo sabun4
  •  sabun champaca rose
  •  tiada kotoran degil

Koleksi testimoni

  •  basuh hod dapur
  •  basuh kotoran degil
  •  berkilat selepas membasuh periuk
  •  berkilat selepas membasuh periuk 2
  •  bersih berkilat selepas cuci kuali
  •  cuci kotoran kain
  •  cucian mesin muatan hadapan
  •  dari pakaian kuning bertukar jadi putih berseri
  •  dari pengguna
  •  hasil sabun champaca membersihkan kotoran degil di permukaan kain
  •  kain sebelum selepas 1
  •  kain sebelum selepas 2
  •  marker permanent yang sukar mudah dibersihkan dengan sabun champaca
  •  papan putih yang sukar dipadam mudah sahaja dengan sabun champaca
  •  pelanggan
  •  pelanggan shopee
  •  pelanggan shopee 2
  •  pelanggan shopee 3
  •  pengguna setia 1
  •  pengguna setia 10
  •  pengguna setia 11
  •  pengguna setia 12
  •  pengguna setia 13
  •  pengguna setia 14
  •  pengguna setia 15
  •  pengguna setia 16
  •  pengguna setia 2
  •  pengguna setia 3
  •  pengguna setia 4
  •  pengguna setia 5
  •  pengguna setia 6
  •  pengguna setia 7
  •  pengguna setia 8
  •  pengguna setia 9
  •  tiada lagi masalah pipe sinki tersumbat
  •  dari kain buruk jadi kain bau kedai
  •  dari kain buruk jadi kain bau kedai2

Koleksi Video

  • BELI SABUN MENANG DUIT‼️
  • Bagus sangat ke entah2 scam je servis dia ni?!
  • Apa kata mereka tentang servis dapurkayangan Sabun Chempaca Rose
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image
  • default image